Tisdag

Ännu en arbetsdag avslutad, fy så skönt.
Jag visste ju inte när jag började så jag gick dit till 8, så fick jag se att jag börjar 10.30 det var bara o pallra häcken tillbaka hemåt, jag gick o la mig och sov till 10 och sen drog jag till jobbet, slutade vid 17, tack o lov så bor jag jättenära jobbet!
Nu står maten på spisen o kokar, håller på o gör Chiligryta med bönor, ska äta det med ris, det ska bli riktigt gott.
Har inte lagat ordentlig mat på jag vet inte hur länge, nu måste det bli skärpning!

Jag har inga direkta planer idag, jag skulle vilja gå på bio, ska fråga om nån vill hänga på!

Nej, nu ska jag gå checka min food!


Min underbara lilla Romeo man!
Älskar dig såååå! ♥

Kommentarer
Postat av: Pam :)

sv: jaha okej, jag skulle aldrig tacka nej till det, skulle hellre tacka nej till kortison såklart först, :)

2010-04-06 @ 20:08:34
URL: http://soetpam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0